Jumaat, 28 Oktober 2011

MY life

Assalamualaikum..



juz nk tulis hari nim adalah hari yang paling tenang dan masa yang paling sesuai outing ngn family..

Rase sungguh bahagia duduk ngn abah n adik-adik..walaupn kejap je duk umah abah, tapi da moments ni la yg best..

dari kecik hingga umur 22 tahun abah still hantar n amik aku walaupn jauh...mybe pasni bile aku da tawen xboleyh la abah amik aku lg kan?? mesti incik suami yang kene bawak aku g umah abah..(.adakah aku nim gatal..hehe mmg la dah besar kotmasa utk berangan)..


Aku still bersyukur walapn family aku musnah dr kecik tapi aku untung dapat 2 mak, 2 dad, semua adalah yg terbaek bg aku...

 aku juga dapat  kasih syg dr mak cik n pakcik aku a.k.a kakak n abang. kalu bab kewangan nim aku mmg da dapat cukup kot..mmg kite ni xpenah cukup ape yg dapat. tapi aku bersyukur...

paling penting aku dapt kasih,sayang. cinta dr mek a.k.a mek joh..hehe mek jangn mare ea..



hahahahaa kalu da tawen nnt kan mst meriah,, umah mek da wajib tempt utk ber bekwos..mst umah abah n ma pn kne wt gak...wooo maunye 3 hari 4 malam ni..( kononnye la)


 p/s : 4 bakal my incik suami nnt, awak knela pening sikit untk my life, bese la sy nim dari keluarga yg PALING BESAR  <hakikat mmg da besar pn..kahkah>  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan