Selasa, 15 November 2011

wOrdless. ( da korean combination)

juz see dis picture n video..really  luv n great combination...



woooh oppa....
sarangheyo...hahaha




n dis video...hyun bin, 2pm, jyj, jang geun suk, kim hyun joong, joon suh (AMH)..Choi ji woo...


video
best!!!!!!




 kalerpool wallpaper n cheer.....


nothim to do..juz enjoice...hehehee  ^_^

Isnin, 14 November 2011

hati terluka

pernah merasai??
mesti semua orang pernah merasainya, bukan atas dasar berteman shaja, tetapi berpunca dr hal lain pn boleh mmbuatkan kita terluka..

itulah hati...

entahlah aku tergerak jari untuk mnulis entri ini..sdgkan hal ni dah lame, wlpn masih baru...

aku  da byak kali terluka disaat seseorang lelaki yang pernah menabur janji keatas hidup ini.mengkhianati keprcayaan aku.. .
tetapi aku tidak terlalu 100% meletakkannya harapan.. tipulah kalu nk kate xpenah nanges sbb lelaki.. tapi biarlah luka hnya drasai sekali..

terpikir juga apa salah aku..(hmmm) tapi aku sedar, cantik itu subjektif bg seorang lelaki, aku tau yang aku sebenarnya xcantik,xslim..p walhal aku punya hati dan perasaan..pernah aku terdetik untuk menutup pintu hati kepada yang bergelar lelaki, tetapi aku xmampu. aku da malas nk berkapel.. jodoh Allah tentukan, tetapi kita yang perlu mencarinya.. 

cantik? sume orang nak..tapi biarlah cantik itu bkn hanya pada zahirnya, tetapi pada batinnya, rohaninya, akhlaknya,pada agamanya..



benarlah kata orang tua2..bercinta itu xsemestinya indah.tapi orang lain bercinta elok je..mungkin kita terslah pilih orangnye.. aku berserah pada-NYA..dan biarlah ibu bapa ku mengturkannya..

besela hidup penuh ujian Allah bg kepada hambaNYA..mula-mula kita rasa byak sgt bende yang terjadi lam hidup..tapi Allah akan bg yang terbaek buat kita..segalanya pasti ade hikmah..


LA TAHZAN kerana JODOH..ALLAH itu MAHA ADIL..

Rabu, 9 November 2011

tiada duka yg abadi didunia

~Bismillahirahmanirahim~

kita hanyalah dipinjamkan kesenangan untuk sementara..

dengarkanlah dan hayatilah tiap2 baris lagu ini...insyallah kita akan muhasabahkan diri kita..




video




andai bisa ku mengulang 
waktu hilang dan terbuang
andao bisa perbaiki segala yang terjadi
tapi waktu tak berhenti
tapi detik tak kembali
harap ampunkan hamba-Mu ini

tiada duka yang abadi didunia
tiada sepi merantaimu selamanya
malam kan berganti, harikan berganti
takdir hidup kan dijalani
tangis dan tawa nyanyian yang mengiring
hati yang rindukan cinta dijalan-Mu
namun kupercaya hati menyakini
semua akan indah pada akhirnya


waktu berputar rebulan dan matahari
bunga yang mekar akan layu akan mati
malamkan berakhir, harikan berganti
takdir hidupkan dijalani





Jumaat, 4 November 2011

tidak takutkah MEREKA

siapa MEREKA???









HOMOseks, Biseks,Transeks.??apa itu??








hubungan yg sejenis...hahahhaa aku terlalu jijik dengan mereka..adakah aku salah tatkala berkata sedemikian rupa..X ...bg aku semua ni adalah benda yg dilarang tegas oleh Agama dan masyarakat..

terkejut apabila tengok berita, ade pula perhimpunan untuk kaum sejenis..memng menggalakkan lagi..dah la lelaki makin pupus..ditambah yg xnormal lagi lah tiada...
hakikat kehidupan 


Hadits riwayat Ibn Abbas : “Siapa saja yang engkau dapatkan mengerjakan perbuatan homoseksual maka bunuhlah kedua pelakunya”. [ditakhrij oleh Abu Dawud 4/158 , Ibn Majah 2/856 , At Turmuzi 4/57 dan Darru Quthni 3/124].