Ahad, 1 Januari 2012

2012--------->23 tahun

Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi, aku dah mencecah umur sebegitu matang, ye ke da matang?? arghh xkesah umur pun .. Tapi aku still diberikan nikmat untuk menjalani kehidupan yang bakal dilalui dari hari ke hari. Dah 23 tahun ek aku?? cepatnya masa..aku tak sedar bagaikan diri inim masih berumur 12 tahun, dipangkuan keluarga..huahua perasan.

Bila tahun baru menjelma mesti sinonim yang ada bersama iaitu azam..haha untung la roomate aku dapat pakwe azam, tiap masa la ber"azam" ceewahh..roomate sila senyum oke. Tapi aku untuk tahun ni tak nak berazam sangat.. Ape idoknye kalau nak azam, mesti kena buat..kalau cakap saje tak buat ape kehel duk susah payah nak berazam. Ade gak azam aku..juz tak banyak sangat..

ANTARA AZAM-AZAM YANG NAK DILAKSANAKAN @ MUNGKIN  TERBENGKALAI 2012::

1) yang penting nak jadi insan yang bertambah baik, makin baik dan lebih baik disisi Allah..berubah demi kebaikan,not keburukan la.

2)jadi anak yang berbakti..yela aku anak sulung kenalah jadi kak yong. bakti untuk family la even aku tak kerja lagi. Tapi aku boleh dapatkan result @ cgpa u dengan cemerlang..(bukanlah 4 flat) kondominium jela aku mampu..tengok kemalasan dan kerajinan aku tu. Insyallah ade harapan kot.

3)jengjengjeng..penting AKU NAK KAHWIN..titik fullstop  jap-jap aku tak da calon lagi..ni yang pening sikit, but takpa la Allah da tentukan..usaha dan usaha.haha jangan pikir aku desperate k.juz nak mulakan pencarian. Bak kate UAI. kalu nak cari gepren@boypren ni amik yang nak wat isteri @ suami..haha interesting.

4)...............................................................................................ni yang da start blur.............. seperti yang aku pikirkan, tahun ni memang planning aku juz ada 3 azam je.yang azam-azam lain dah terkubur..maapla azam saya mampu cari 3 azam je..saya dah nak amik Matluthfi la..berangan kot..waa tak malu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan