Sabtu, 21 April 2012

sesal

fuhhh, tiup punya tiup memang berhabuk dah belog aku nih, tapi nak buwek macam mano, eden tak dak feel nak nulihnya.. Day by day perkara ni tetap ligat dok pusing dalam kepala. Makin dok pikiaq makin menyakitkan hati. Tak pa, aku nak tengok tang mana dia nak kecoh n heboh kat 1 alam yang kami ni jahat..

Allah tu ada. Aku cayalah, kalau Allah tak tunjukkan sekarang, lambat laun Allah tunjukkan, cepat atau lambat ja. Biaq la pakat nak remove dan block belaka. Aku dok mampu mane la nak sekat orang sekeliling suh percaya aku ni. Biaq amalan, tingkah laku aku ngn Allah terpelihara sudah la..

Sesal nanti tak dak guna kalau tak sesal sekarang. Jangan nanti ang duk salahkan orang tak nasihat..

p;s/ Orang lani la nak sedar, tak mau sesal nanti... dah takdak guna, kalau nasik dah jadi hangit.. Ingat Allah itu adil, jangan kita duk menidakkanla apa-apa... KUNFAYAKUN~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan