Selasa, 29 Mei 2012

Mereka berbakti siswa dibilikku!!

Assalamualaikum W.b.t....

Alhamdulillah aku masih lagi bernafas dibumi Sintokian. Hahaha macam tak percaya je, hari ni mereka-mereka berbakti bersiswa di bilikku untuk terakhir kalinya sebelum mereka-mereka chow dari UUM .. kahkah..

Bermulanya apabila roomate aku balik kampung, depa sume ni rasa cam nak mengemas, aku apa lagi bagi la orang lepas gian..kahkah, bukannya zalim, ni depa suka dan rela.. kiki

Macam tak percaya ja kan, bilik sendiri pun bedal je buat bakti siswa kan, mana idoknya, bilik kena la servis selalu barulah nampak bilikku syurgaku..

Mereka berempat yang menjadi sukarelawan mendesignkan aku punya bilik... dari satu ke satu benda depa campak.. Habih terabur .. agak-agaklah berapa banyaklah bahagian penyelenggaraan sampah kutip hari ni iye...

geng2 yang membuat dekoresyen...

mengemop, mengelap, tukar cadar, sapu sawang lelaba, buang sampah, bersih kipas.. memang tugas seorang mak,, Untung aku hari ni sebab dapat mak kuasa 4.. haha

Nasib bek la bilik ni takleh sesuka hati nak buat deko.. Kalau tak memang tak tahu la depa wat lagu mana lagi.. Ni pun  aku da cukup terima kasih dan berbahagia..




Incik anak bean pon suka.. rilek ja duk atas katil.. Amboi nak jadi bos ka??


bilikku bilikkmu jua... 

Terima kasih kakmak, meyza, cik yamyam n cik zura.. dah banyak berbakti ..

macam uum punya tagline "ILMU,BUDI DAN BAKTI." fuhh 






1 ulasan:

  1. most welcome..huhu klo buleh deco bersama eric aq wat style korea doh lik..hikhik

    BalasPadam