Sabtu, 26 Mei 2012

Seindah Sakura

Indahnya hari sabtu, tapi hari Jumaat tetap indah dan tenang.. Tatkala azan dan khutbah jumaat berkumandang dari bilal dan imamnya.. Bukan nak cerita hari-hari yang mendatang, tapi bercerita tentang seindah sakura. Agaknya mesti ranking tv3 meningkat lagi, seperti Nora Elena, cinta buat emelda. Gara-gara adaptasi novel. Rupanya rakyat kita minat novel, sapa kata kita kurang membaca, novel salah satu bahan bacaan, cuma bukan ilmiah.. sekurang-kurangnya kita ada juga minat terhadap benda itu.. Atleast kita punya budaya membaca. 















Sakura? mesti ada kaitan dengan bunga sakura. paling aku hengat kalau cite sakura mesti para-para sakura.aaron kwok. Mungkin juga sakura tunggak utama cinta dua orang dalam cite ni.. haha tak tahula..Aku tengok cite ni pun tyme aku nak tengok, kalau tak, memang takla.. member-meber aku la yang bebetol melayannya..


Mungkin drama ini akan menjadi bualan kita, sebabnya, pelakon2nya yang fofular kan... mungkin juga dipertengahan drama dan novel agak berbeza.. Tetapi drama ni best juga, cikgu couple dengan student.. Haahaha macamla realiti  tak berlaku. memang terjadi pun..


nak nyanyi sepukul lagu ni jap... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan