Isnin, 11 Jun 2012

Demam Euro 2012, demam selsema..



Siyess minggu ni aku tak berapa nak sihat... haha hidong sombat, mata merah.. sakit pale.. ooo 
Demam agoknye, exam cenggini la aku mula wat hal..
kalau dulu tyme exam sekolah, mesti ade je yang tak kena dengan diri aku..
Macam pelik gak, tyme exam sakit.. sakit je exam.. ooohh letih wooa, a
tak tahan weyh, hidung yang kes naya, duk tenyeh tenyeh sampai besaq aku rasa..


Arghh cite kelaut ni, nih nak cite pasal euro cup 2012.. sumpah! memang aku sanggup stay-up nak tengok menatang nih.. oiii kalau dah aku target nak tengok team yang aku admire, konpem malam malam yang sepi walaupun exam tetap aku gagahi.


Aku kalau nak tengok pun sebab da oranje dengan spain.. dua dua ni la yang aku duk follow dari mula fifa hingga la euro.. Mesti aku tak miss..



Kalau dulu tyme duk sekolah, mesti aku ditemani pepakcik aku.. ohh indah wooo zaman tu, siap bernasik goreng di pagi hari. haha. Lani mane boleh dah, aku pulak dah duk uni mane la pak menakan aku nak teman, depa duk lain, kalau duk umah lain la.. Awal awal men euro aku tak tengok la sebab poland yang start, aku tak layan. Malas. 


Semalam la aku start duk menggila sebab da oranje main lawan denmark, abang aku main. Vanpersie.. gile ensem, adoii Islam pulak, gile woii gile.. tahap gaban kot. Kalah pun kalah la. mula-mula tak kesah, besela hero hindustan mane nak menang, bagi chance kat orang jaat, kalu hero melayu takde punya nak bagi, last-last dia mati la. kikiki..

Group B.. 

dua ja aku target untuk euro tahun ni la.. ala tahun sebelom ni pun aku duk sokong oranje ngan spain gak, kalau porto tu memang tak la, even ade CR pon aku tetap ngan abang Vpersie.. ohhh

Dulu aku nih lalang gak, asal menang je sokong, asal sokong je yang menang, sekarang dah tak lalang, bior kalah tetap dihati, yang penting and da mostly admire TRW(tanah tumpah darahku). haha tak mengena pon ngan Euro..  

David villa,, ohsem. janggut secoit tu yang mahal..kiki


Go Oranje, go spain.. kalau bukan kerana aku duk UUM dan exam menjelma. (Exam juga yang dislahkan). , konpem aku duk mengadap tv sekarang ni kat umah. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan