Jumaat, 24 Februari 2012

Hangout wit my luvers....

aisyah, una, aini, ayuni n xah..

Assalamualaikum,

Lame dah sangat aku xmengepost dan menulis entri baru, maklumla cuti memang akan dimanfaatkan betul-betul.. xde diabaikan walaupun sedetik pun.

ok,  yang aku buat bila cuti yang berbaki semakin habis, aku da listkan apa yang aku patut lakukan..

iaitu: hANGoUT wIt My MembeR.

my twiNS fOR EvER

Hahaha, tyme aku keluar bermulalah pelbagai kenangan yang lalu terimbas dek kepala tantang kenakalan seusia zaman persekolahan..

macam-macam perkara yang aku lakukan untuk menghabiskan masa yang terhad untuk bersama member supaya kenangan ini sentiasa segar bersama.

Aku xnak tulis banyak pun just kongsi gambar-gambar lam belog aku, sebab lam mukabuku aku xboleh almaklumla mukabuku tu ramai yang nengok dan xprivasi.. hehe konon retis gitu..




HubuNgan Yang XpUtus


aku cintakan sahabat aku yang dulu dan yang baru..
tanpa mereka aku tidak sekuat yang disangka.
merekalah yang menyokong dan salah satu kekuatan semangat aku untuk berdiri teguh



Tiada ulasan:

Catat Ulasan