Ahad, 6 Januari 2013

Bantal kuning yang gebuss deboommm



hahaha macam pelik je bunyi bantal kuning, yela gebuss dan deboommmm. Kalau bantal tido xde la gebu semacam, agak la bantal mesti banyak peta dunia yang ade atas bantal tu.. (Hahahaha ayaq liuq). Nak cite pasal aku yang menggila akan bantal yang comel ciut miut ni, lagi hot merata-rata tempat sekarang, 

tadaaaaaaaaa 



macam bantalkan, same x? petak je.. hehe


hah ni lah ghopenye bantal kuning aku tu, durian crepe. Ala nak senang duyan lempeng je.. Klasik gila ayat lempeng. xkan nak gune tu, crepe la baru curlass yang bersama ditutupi awan putih iaitu whipping cream.

Aku tempah benda alah ni, first try memang xsedap, bila aku dah berkali try... ekhhhh agak sedap bertambah bila kegebuaan dan kelemakan isi duyan tu menambahkan rasa di situ..sedap bak hang.. muahahahaha



kegebuaan yang terserlah...

Dah seminggu aku duk ulang makan duyan crepe ni, dah agak bosan ngan duyan aku try amik perisa oreo, blueberry, jagung.. Yang best jagung dengan oreo.. fuhh meletop la, cam makan eskrem.. 



ungu tu bluebery la, yang keemasan sikit oreo..


Benda ni takleh nak makan banyak sangat dalam satu masa, sebab mudah muak, Dia kene selang seli, tahu la suka, jangan la tiap-tiap hari duk ngadap benda ni, nanti kang muka dah macam bantal ni..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan