Selasa, 22 Januari 2013

sintokyo i miss you

Alhamdulillah tamat sudah pengajian aku selama 3 tahun setengah tapi bukan oficially lagi, tunggu tyme konvokesyen la. Ya Allah sesungguhnya aku merindukan suasana DPP PETRONAS Sintokyo.
Hehe nama curlas uolss, mane x sintok digelar bebudak youyoum sintokyo = (sintok+yo). sebab sepanjang duk belajar kat sane, perghhh suasana dan udara yang nyaman, pokok-pokok pun banyak.Melindungi kami semua dari kepanasan, muka pun lawa, ngehngeh :P.... Malam-malam tido pakai selimut tebal, toto terus sebab sejuk.. angin xyah cakap la nak terbang satu bilik.. Indah suasana tu..

As a student mesti banyak list yang dah horeey;;
  • dah xpayah nak buat assignment
  • xpayah nak berebut bas
  • dah xde exam.
  • xperlu nak aktifkan diri untuk kekalkan bilik
  • xberurusan dengan orang-orang yang menjengkelkan
Tapi semua itulah yang dirindui. Bila kita mula menjauh..

17.01.2013
Akhirnya barang-barang aku diusung, abah aku datang dari kelate nak angkut barang-barang aku, haha barang tu dah 3tahun setengah, banyak giler.. kalau nak pos jenuh weii.. Nasib baik abah penyayang mai amik aku kat hujung hutan ni.. 


cik teddy yang kelemasan.. haha 


Preparation jiwa,... sebelum aku nak tinggalkan mereka-mereka dan suasana ni, berbulan aku tabahkan hati bagi xnak nangis, konon jiwa kental beb.. Tapi perasaan mane boleh kawal kalau dah tiba hari kejadian, luruh air mata gak, xyah kontrol nak tarik napas dalam-dalam la, kalau dah jenis hujan ni.. hehe akhirnya hujan juga aku, xde la lebat sangat. Lebat dalam kereta.. 

Da most i miss, mereka ini.....


always in my heart. 

21.01.2013
Seminggu keberadaan dirumah sudah menunjukkan tahap kebosanan, mula merindui sikit demi sedikit 4C101, huhu i miss da moment, dari semester 1 hingga 7, disini lah kehidupan bermula. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan